fredag, februari 09, 2007

Same same but different

I SvD dyker ett gäng kristdemokrater i riksdagen upp som tänker rösta mot Göran Hägglunds proposition utan att de har sett den. Nå jag kan ju avslöja att det inte är ett helt annat gäng än det jag diskuterat tidigare.

Och på Claes fråga ”vad jag tycker om detta” blir svaret, jag tycker det är riktigt tråkigt. Men de är i minoritet, jag önskar bara att det fans fler kristdemokrater som höjde sina röster så den andra större sidan hördes mer. För som det är nu tror folk att vi är emot abort.

3 kommentarer:

Claes Nordmark sa...

Stabilt svar!

Claes Nordmark sa...

Men vänta...nu ska jag för en gångs skull rättshaverera... ;-)

Det heter inte "Clases fråga" utan "Claes fråga"...

Magnus sa...

Aj fan,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...